Zdolności

Na początku możecie mieć tylko jedną umiejętność. Aby nabyć nowe umiejętności musicie spotkać Wielkiego Mędrca i wykonać dla niego zadanie. Możecie zgłębić tajniki maksymalnie sześciu zdolności.

Magiczne:
*Porozumiewanie się ze zwierzętami - (no to chyba jest logiczne)
*Telepatia - zdolność pozwalająca na słyszenie myśli innych i przekazywanie swoich myśli innym
*Czytanie z aur - pozwala na odczytywanie stanu emocjonalnego i intencji innych istot
*Jasnowidzenie - zdolność patrzenia w przyszłość
*Latanie - (to chyba też jest logiczne...)
*Uzdrawianie - umiejętność, pozwalająca uleczać siebie i innych, z odniesionych ran
*Niewidzialność - (tego TAKŻE nie trzeba tłumaczyć)
*Odporność - pozwala uodpornić się na wszelki ból i ataki, działa określony czas
*Zielony dotyk - pozwala na kontrolowanie roślin
*Zgroza - wywołuje natychmiastowy strach w przeciwniku
*Powiew - pozwala na przywołanie potężnego wiatru
*Reinkarnacja - pozwala powstać z martwych, nie może być stosowane zbyt często, a sama reinkarnacja często wymaga odpowiedniego rytuału
*Chłodna skóra - pozwala pokryć ciało lodem
*Rozdwojenie - pozwala na określony czas stworzyć swojego sobowtóra.
*Zaklinanie - pozwala nałożyć zaklęcie na przedmiot lub specyfik.
 
Niemagiczne:
*Biegłość w broni białej - posługiwanie się bronią taką jak miecze i bułaty
*Biegłość w broni dystansowej - posługiwanie się bronią taką jak łuk czy kusza
*Biegłość w jeździe - umiejętność walki z grzbietu wierzchowca, w tym szarży
*Warzenie mikstur - pozwala na przyrządzanie naparów, mikstur i maści z ziół i minerałów.
*Skupienie - polega na chwilowym wyostrzeniu wszystkich zmysłów.
*Ciche poruszanie się - no raczej wiadomo.

Epickie! (tylko do zdobycia podczas zagadek i konkursów!!):
*Przywołanie chowańca - pozwala przyzwać z innego świata istotę magiczną.
*Zmiennokształtność - pozwala na przybranie postaci innego człowieka lub zwierzęcia
*Podróż we śnie - pozwala oderwać swój umysł i podróżować na ogromne odległości we śnie.
*Wytrawianie Magii - pozwala zabić dowolną istotę, poprzez wytrawienie magii z jej istnienia.
*Manipulacja czasem - pozwala zatrzymać czas, organizmy żywe ledwie na minutę, jednak to co nieożywione na dłużej, zależy to od sił fizycznych i psychicznych tego, kto używa zdolności.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz